lørdag, juli 04, 2009

Hvem kan dette være?


Hvis man bare legger seg litt unna leia så merkes ikke turistene på en sånn måte at man ikke kan se det vanlige livet som foregår,
i Venezia som andre steder.

Jeg så et oppslag på et gatehjørne med fotografi av en gammel mann. Han var død og nå sto det lapp til naboene i kvartalet om det og om når begravelsen skulle være. Jeg forestilte meg at han hadde brukt den samme ostebutikken rundt kvartalet i årevis.

Men noen tilreisende så vi. Broren min tok bilde av dette paret
som suste på Grand Canal i motorbåt med livvakter. Hvem er det?
Han ser ut som en russisk pengemann med tupé syns jeg, han ser ut som han eier et fotballag og tvinger laget til å kalle banen med firmanavnet hans. Hun ser ut som en som er sjefen for et galleri? Den italienske jeg spurte sa at de ikke var italienske.

4 Kommentarer:

Anonymous saccarina sa ...

Ligner det ikke litt på Ernest og Caroline (helt klart på fornavn med dem)? Men de ville nok blitt gjenkjent av italienere.

04 juli, 2009 17:38  
Blogger fr.martinsen sa ...

Har ikke Caroline en lengre hake og lengre fjes?

04 juli, 2009 18:28  
Blogger Maren sa ...

Jeg holder en knapp på disse to, evt. henne og en annen fyr.

04 juli, 2009 20:54  
Blogger fr.martinsen sa ...

Silvia og en russisk fyr med millioner og tupé?

Men jeg vil vite det!
(av en eller annen grunn..)

04 juli, 2009 23:01  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden