tirsdag, juni 30, 2009

Hvis det ikke var så typisk..

.. ville jeg ikke nevnt at på flyturen hjem var det en kvinne som lo og lo av kjærestens kommentarer og jeg tenkte på det med at kvinner setter seg i publikumsposisjon oftere enn menn,
vi sitter på første rad og passer på å gi høvelig respons og hopper sjeldnere opp på scenen selv.

Kom igjen da folkens, ta plass.
Kom igjen da folkens, sett deg på første rad litt oftere du også.

Dette er dagens paroler fra bordet hjemme på Olaf Ryes plass.
Det og denne facebookoppdateringen fra en bekjent:
Var på fotballkamp med mannen. De vant!! Hurra!!
Har sjelden sett min bedre halvdel ta sånn av...Han var helt vill!!!
Råartig opplevelse:-)

2 Kommentarer:

Anonymous mykstart sa ...

Uff, ja.. du har nok helt rett.. kvinner er gode publikummere for sine menn. Løfter dem opp og frem med latter. Det beste er jo om man kan le seg hakkk forderva av hverandre. Jeg synes menn som ler seg skakke av meg er veldig tiltalende, bortimot sexy. Ler han ikke av meg har han ikke en sjanse.

01 juli, 2009 00:27  
Blogger Synline sa ...

Du har så evig rett.

*tenker at neste gang jeg tar stor plass skal jeg bare fortsette å gjøre det*

02 juli, 2009 22:52  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden