torsdag, juni 25, 2009

Fargene her..

.. er matte. Det ser ut som det er melk i havet og lufta er disig sånn at alt ses gjennom fuktighet. Husene har orientalsk hvit vinduspu\ynt på seg men veggene er malt i matte farger som er avskalla sånn at mursteinen syns.
Det får meg til å slappe av.

Nå skal jeg gå ned på kaikanten ved Grand Canal med ei opptrukket flaske rødvin og ost og tomat og en slags rista brød i olje og hvitløk og så skal jeg se på folk.

Får ikke bildene fra kamera inn på reise-pc-en.
Dere kan prøve å se det for dere hvis dere vil.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Eg vil og eg kan se det for meg. der kanalen skyller vannet oppover kaikanten. Såg det for 6 år siden. Finner du et eller annet og sitte på tro. Eg tenker når du skal nyte nattmaten din.

mamma

25 juni, 2009 23:05  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg tenkte ikke på at jeg kunne tatt med meg sitteplate, så jeg sitter på steinkaia og håper at jeg skal få oppleve at havet flør skikkelig opp før vi drar hjem, inn i gatene.

27 juni, 2009 09:16  
Blogger ogjegbare sa ...

De beste bildene får man i en bloggpost med bare tekst? Jeg synes det var fint beskrevet. Jeg vil også til Venezia.

27 juni, 2009 11:57  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ja! Venezia altså. Jeg vil være der mer. Det går så fint an å gå utenom de masete stedene, det går så fint an å bli rolig der, bare sitte på båten å se på alt i en time om gangen.

30 juni, 2009 00:30  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden