søndag, januar 25, 2009

This is just to say 9

Jeg var i operaen i går og selv om det føles merkelig å si i operaen når det var i bygget mer jeg var for å se dans, så var det jeg skulle si bare at det var fint.

Det var i hovedsalen, vi satt på første rad og vi kunne kikke ned på orkesteret. Orkesteret smilte til oss.


Her kan du se små biter av forestillingen, jeg likte "Shutters shut" aller best, rytme rytme, det er Gertrud Stein som leser diktet sitt
"If I told him" og jeg trodde det var klippa i fordi rytmen var så fin, men nei. Hun leste det sånn. Enda finere ble det da.

Og så den nederste "Sh-boom",
(men hvorfor så dårlig belyst og så lang avstand, opera?).



Jeg lærte at det var mange som hadde en ekstra billett å selge.
Det betyr at det lar seg gjøre å stikke ned på helt utsolgte forestillinger og få seg en billett på f.eks første rad likevel.
Til neste gang lærte jeg også at man kan gå og få en introduksjon til det man skal se en time før.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden