mandag, januar 19, 2009

twitterspalten

Jeg ser for meg at BlackBox prøvde twitter men så kom surveleppa frem veldig fort, litt Hushovd, litt Jensen:
"Åh jeg skjønner ikke hvordan dette fungerer!"

For å bidra til samfunnsmessig utvikling, ikke bare bryte ned også bygge opp brukte jeg forrige helgs spalteplass i Journalisten til et kræsjkurs for andre som ikke kan nettfolks språk.

Se så fint Brooklyn Museum skriver om seg selv oppe til venstre,
man skjønner at de vil snakke med oss: Twitterfeed is helping us tweet Brooklyn Museum blog posts to our feed. The rest of the time, you`ll find Shelley Bernstein, the Museums`s chief geek, tweeting news and other tidbits. @replies are welcome.

Det ser ut til at New Yourk-museene i stor grad snakker med folk, i alle fall de jeg følger Museum of Modern Art f.eks

En gammel bloggpost: Varsavsky, twitter og meg.

@fr.martinsen på Twitter

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden