søndag, desember 28, 2008

Skal Kobra legges ned?

7 Kommentarer:

Blogger ogjegbare sa ...

Hva er dette for noe tull? Musikbyrån, Kobra? Hrmf.

29 desember, 2008 00:24  
Blogger arne sa ...

Jeg fikk jo en melding fra Sven-Åke, fotografen i Kobra, for en tid siden at Kobra skulle sendes i 2009 også, men jeg er enig i at det ser faretruende ut.

Og så den nettsiden der jeg pleide å se de programmene jeg ikke fikk sett på TV, da, og alle de andre godbitene, Read my lips, 1 minut Kobra mm, skal vi ikke få se dem mer?

Må forske litt..

29 desember, 2008 00:25  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ja, gjør det arne, forsk. Og hils dem fra meg og ogjegbare og si at vi orker ikke fler nedleggelser fra SVT, gjør vi vel?

29 desember, 2008 00:29  
Blogger arne sa ...

Jeg har sendt en mail til Sven-Åke med hilsen fra Kobrafans i Norge, men det spørs om jeg får svar før nyttår. Han skrev i mai at de ble lovet (av ledelsen, antagelig) at Kobra skulle sendes hele 2009.

Litt foruroligende er det at han nå jobber med Musikministeriet.

29 desember, 2008 10:54  
Blogger arne sa ...

Har fått svar fra Sven-Åke og han beroliger oss med at alt fortsetter som før. Han anbefaler dessuten India-spesialen til Kobra som kommer nyttårsaften.

Puh!

(ps. Sjekka ikke hva som skjer med Arty)

29 desember, 2008 18:30  
Blogger fr.martinsen sa ...

Men så bra!

29 desember, 2008 19:11  
Blogger ogjegbare sa ...

Jippi!

29 desember, 2008 23:30  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden