torsdag, februar 28, 2008

New York neste

I morra reiser jeg til New York, heldige meg. Om et døgn sitter jeg i lobbyen i Chelsea Hotel og blogger kan jeg tenke meg. Det er rart å tenke på. Dvs. det er ikke om et døgn, men klokka er omtrent som nå, 22.30 i New York når jeg skal sitte i lobbyen og blogge..

Forrige gang jeg var i New York var rett før jeg begynte å blogge. Denne gangen blir det gøy å dele erfaringer.

Jeg drar i morgen, vi flyr via Reykjavik. Blir borte nesten to uker. Men jeg blir mye online som jeg pleier.

Jeg har nerver for passkontrollen. Jeg er redd for at det er noe jeg ikke har tenkt på, de har funnet opp et nytt pass i løpet av natten antakelig, nei nei, du kommer ikke inn i landet vårt.
Det går endel skrekkfilmer i hodet i kveld, alle dreier seg om passkontrollen, ingen om skytemenn.

7 Kommentarer:

Blogger ithil sa ...

Jeg skal til NYC på mandag og da blir vi nesten naboer! Skal bo på Chelsea International Hostel som ligger et par kvartaler unna :p

28 februar, 2008 22:53  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg skal bo der i to netter og så flytte til et billigere sted litt lengre ned og til høyre, tror det er i Lower East Side.

Skal du også på ferietur?

28 februar, 2008 22:57  
Blogger ithil sa ...

Skal på studietur med klassen :) Så hvis du ser en liten flokk med paparazzier som snakker norsk, så vet du at det er oss ;D

29 februar, 2008 00:06  
Anonymous Anonym sa ...

I en av favorittsangene mine refereres det til en annen av favorittsangene mine:
"I can still hear the sounds of those Methodist bells,
I'd taken the cure and had just gotten through,
Stayin' up for days in the Chelsea Hotel,
Writin' "Sad-Eyed Lady of the Lowlands" for you."

Chelsea Hotel skaper mange bilder. Ikke bare Sad-Eyed Lady of the Lowlands som ble til der

29 februar, 2008 09:22  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg har funnet frem noe informasjon jeg skal legge ut. Og så skal jeg ta bilder, det ligger lite bilder ute av hotellet inni.

Sånn, nå lukker jeg maskinen og drar. Men hvis det blir kjedelig på Gardermoen kan det jo tenkes jeg åpner den før jeg hadde tenkt. Innbiller meg at trådløst nett på flyplasser er svindyrt.

29 februar, 2008 09:27  
Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Åh, da sitter du sikkert på flyet hvert øyeblikk nå! GOD TUR! Du er kanskje tilbake like før jeg drar. Jeg reiser jo til N.Y. søndag
16.mars, palmesøndag. Jeg vil gjerne høre så mye som mulig fra turen din...

29 februar, 2008 13:53  
Blogger fr.martinsen sa ...

Det skal du få, og nå er jeg fremme men nå sover nok de fleste i Norge.

01 mars, 2008 03:34  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden