mandag, januar 14, 2008

Tur til Stavanger i år

Ja, det tror jeg kanskje det skal bli. Jeg har tenkt på å dra til Orre i 20 år omtrent. I år vil jeg se om jeg kan realisere planen og blande den med å benytte meg av noe fra programmet til Stavanger 2008.

Kort innpå i kveld altså, men jeg har lenge tenkt på at jeg skulle gå gjennom programmet for Stavanger 2008 for å se om det var noe som passer meg ekstra godt og det gjorde jeg nå og det var det.

Her finner du hele programmet

For egen del er forestillingen Oyster 3.-5. juni til Inbal Pintos dansekompani fristende. Jeg har sett forestillinger av den israelske koreografen to ganger i London. Første gang husker jeg at jeg plukket den ut fra dette bildet som fristet meg i TimeOut og jeg var over meg av begeistring.

Det er også nesten det eneste jeg husker.
Det er litt skummelt, men sånn er det.

Det ser ut som Inbal Pinto skal arbeide i Stavanger i hele mai også.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden