lørdag, januar 06, 2007

Jeg vil gjøre det mer

Når jeg gjør noe jeg liker så vil jeg gjerne gjøre akkurat det samme en gang til, en film, en konsert, når det er sommer vil jeg grille entrecote og ha rødvin til, eller gresk salat,
jeg bestiller som oftest det samme på indisk restaurant.

Jeg er også åpen for nye ting, jeg oppdager nye band og thaisuppe, så kom ikke her. Jeg tar ikke akkurat med meg lefsa mi på tur.

Men gleden ved å gjøre det en gang til det du likte så godt.
Jeg skjønner ikke at ikke flere koser seg med det.
Hvorfor gjøre tingen bare en gang?

Første gang jeg ser filmen eller hopper til konserten er jeg f.eks overrasket og overveldet. Neste gang opplever jeg det anderledes, legger merke til nye ting.

Vi er vant til at barn vil ha samme boka lest for seg om igjen,
men så er det liksom meningen at vi skal slutte med det.


Når jeg griller entrecote så vil jeg også grille tomat og paprika til. Hver gang.

1 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Jeg er litt sånn når det gjelder ferier. Jeg må ta meg sammen for å dra til andre steder enn Paris. Men vi tar oss en helg i Paris til våren, altså... Søren heller.

07 januar, 2007 21:17  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden