onsdag, august 08, 2012

Festival-ide: Konjakk mellom puppa

Slik gjør du:

Kjøp to poser frukt og en kjøttbit på butikken.
Stek kjøttet, eller et vegetarisk alternativ. Spis det.
Sjenk opp en konjakk. Drikk den. Den har du til ferden bort til Øya og køen du må stå i.
Sjenk oppi en konjakk til. Ha den ene fruktposen inni den andre. Du har en dobbel pose. Hell konjakk nummer 2 opp i den doble posen og knytt for.
Stapp posen med konjakk mellom puppene slik at den ikke syns. Jo større pupper jo mer konjakk kan du ha med. Jo større pupper, jo mer konjakk tåler du antakelig også.
Dra på festivalen. Ti minutter før yndlingsbandet ditt går på, drar du posen halveis opp fra bh-en, biter hull i hjørnet på posen og suger i deg konjakken som var det en saftpose.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Morsomt, MORSOMT, MORSOMT

morsomste jeg har lest på lenge!!!

Petter

08 august, 2012 19:14  
Anonymous Strekker sa ...

Jeg likte aller best dette: "Jo større pupper jo mer konjakk kan du ha med. Jo større pupper, jo mer konjakk tåler du antakelig også."

Jeg ser ikke bort fra at jeg prøver meg på dette i morgen, blir i alle fall plass til en halv dram.

08 august, 2012 19:19  
Anonymous dang sa ...

glimrende ide altså, men hva med vi som ikke har pupper, har du noen forslag??

08 august, 2012 23:21  
Blogger fr.martinsen sa ...

Dere har da rompeballer.

08 august, 2012 23:32  
Blogger fr.martinsen sa ...

Har gjort meg klar til Øya. I dag en pose med Baileys med en isbit i. Kan rapportere at isbiten har en behagelig kjølende effekt på brystkassa.

10 august, 2012 17:19  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg fant bare en pose i skuffen. Frykter Baileys rennende nedover magen på grunn av manglende sikringspose.

10 august, 2012 17:32  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden