tirsdag, august 07, 2012

Så hva betyr dette Tom Waits?

En ny musikkvideo ser det ut som. Jeg sitter på pub i London og får ikke hørt på skikkelig, hva er dette: En vanlig sang? Ingen annonsering?

Jeg tror knapt at dette er alt dagen bringer Tom Waits-vist etter siste ukas hype. Alt annet enn annonsering av en turné er skuffende, nytter ikke å komme her med en musikkvideo.

Det ville være feildimensjonert forventningsoppbygging. Og Tom Waits ville ikke gjort en slik feil. Jeg føler meg trygg på konsert? Det er fortsatt ingen oppdatering på plateselskapets sider eller twitterkonto, bare videoen ute på Youtube. Jeg har fortsatt tro på at det kommer mer.



6 Kommentarer:

Anonymous idaM sa ...

håp. takk.

07 august, 2012 15:33  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ok, har gitt opp. Plateselskapet twitra videoen. Og dermed har han klart det utrolige kunststykket å få meg skuffet over en ny video.

Tosk, Tom. Trodde aldri jeg skulle si det.

07 august, 2012 17:03  
Anonymous mistermais sa ...

jeg synes dette er den beste låta på "Bad as me", en man blir hekta på.

08 august, 2012 00:35  
Blogger fr.martinsen sa ...

Godt med en positiv kommentar. Jeg er ikke riktig ferdig med å tygge skuffelse.

08 august, 2012 09:48  
Anonymous mistermais sa ...

Tom kommer seg nok ut på veien igjen med tid og stunder.I mellomtiden - dersom anledningen byr seg for dere der borte i Oslo - anbefaler jeg å få hørt Pedro Carmona Alvarez synge Waits-låter. Det er bra saker.

08 august, 2012 12:51  
Blogger fr.martinsen sa ...

Videoen er fin den. Veldig fin. Og jeg tar med meg de trøstens ord og noterer meg Alvarez. Men, jeg vil høre Tom spille Hell broke Luce live, snart. Jeg reiser gjerne av gårde.

09 august, 2012 00:15  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden