fredag, juni 24, 2011

Hvis du skal til Amsterdam

I dag åpnet en utstilling av Anton Corbijn i Amsterdam,
den står til 1. september.


Dette er Alexander McQueen, han er død nå.

Jeg så utstillingen i New York i vinter. Jeg googlet meg selv opp og kom til den bloggposten jeg skrev I´m dying of a brain tumor, det er merkelig hvordan man kan glemme hva man har opplevd, hva man har skrevet, godt jeg har bloggen min. Lever damen ennå, jeg fikk lyst til å dra tilbake. Denne også, sementen, den hadde jeg nesten glemt.

4 Kommentarer:

Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Takk for tips, jeg tilbringer et døgn i Amsterdam i august, satser på å få med meg denne utstillingen :-)

26 juni, 2011 22:46  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg liker at tipsene mine kommer til nytte.

27 juni, 2011 14:11  
Blogger Androida sa ...

Takk for tipset! jeg skal til Amsterdam på mandag

28 juni, 2011 14:16  
Blogger fr.martinsen sa ...

Enda bedre, 2 stk.

28 juni, 2011 15:16  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden