tirsdag, oktober 13, 2009

Tom Waits

Liveplate fra Glitter and Doom-turnéen kommer 24. november,
les mer hos plateselskapet.
Og han var nettopp i London på filmpremiere, med intervju.


Tom Waits har fått seg sin første offisielle nettside og åpner den i dag, skriver plateselskapet også, skal vel ikke pirke i at det ligger nesten et år gamle saker på den sida da. Her er den. En fin ting er at det ligger endel bilder der, noen av dem har jeg ikke sett før.
Her er de.

Det er såklart lov til å håpe på turné på den plata som er fra en turné. Såklart.


Jeg kjenner på meg at han kommer til å spille i operaen,
jeg kjenner på meg at jeg kommer til å være der.

2 Kommentarer:

Anonymous Jarle sa ...

Då er me to

13 oktober, 2009 06:51  
Anonymous tb sa ...

Jeg tør ikke håpe på Operaen, jeg.. ikke etter årets skandale! Men håper likevel! Og da er jeg der!

13 oktober, 2009 10:02  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden