søndag, oktober 14, 2007

Jeg er en kunstner

I går ble jeg så inspirert av Sri-Chimnoy-bevegelsens evne til å spre et budskap (selve Sri egentlig, forkledd som "fred") at jeg bestemte meg for å lage et kunstverk selv, og si det er kunst rett og slett.

Ulempen for meg er at jeg ikke har noen som kan fremheve meg som en kunstner verdt å bry seg om. Jeg lurer på hvordan Sri egentlig startet med sine aller første tilhengere? Antakelig begynte han bare med å si at han var en fredsapostel og så tok han det derfra.

Så, jeg er kunstner

Jeg kan ikke forstyrre selve kunstverk-posten med disse forklaringene, derfor sier jeg det nå, sånn at dere skjønner det når dere ser det. Et kunstverk må alltid stå for seg selv.
Men selvsagt i en historisk kontekst.

Bare vent litt, den kommer snart.
Jeg skal bare gå ut på badet og lage den.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Jeg synes du er en kunstner, jeg.
(nå er jeg ikke ordfører noe sted, kanskje bortsett fra i forhold til mine egne ord, som jeg stort sett fører selv, så det blir vel ikke det samme at jeg framhever deg som kunstner? men likevel.. Synes dette er kunst. En blogg-post for fred, kanskje?)

15 oktober, 2007 15:24  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden