torsdag, juni 28, 2007

Kanskje jeg må svømme

Nå kjenner jeg stress. I morgen formiddag skal jeg ut i verden og fly og skal jeg blogge her eller skal jeg blogge på reisebloggen og før det må jeg gjøre ting ferdig på jobben og jeg må få 3 ideer før jeg kan få gjort det jeg skal gjøre på jobben og kan man stole på at billettene våre er i det lille kortet egentlig og isted da jeg snakket med venninnen min på telefon kom det frem at jeg aldri er i havet. Jeg er helt uinteressert i det kalde vannet.

- Men jeg kan se på deg, du kan svømme!
- Hva! Har du ikke svømt i havet på 20 år. Nei. Alle må gjøre noe nytt på denne ferien. Jeg går til en prostituert, du må svømme.

Og før jeg visste ordet av det hadde jeg sagt,

- Ha ha, ja gå til en hore du så skal jeg saktens svømme.

Men nå tenker jeg bare at det gjør hun sikkert, hun kommer til å gå til en hore og da må jeg bade i havet og det vil jeg ikke.

5 Kommentarer:

Blogger Tonita sa ...

Nå lurer jeg veldig på hvor dere skal. Hmm, Reykjavik?

29 juni, 2007 22:57  
Blogger fr.martinsen sa ...

nope.
er det horestrøk i reykjavik?

30 juni, 2007 00:36  
Anonymous Anonym sa ...

Amsterdam må være det perfekte reisemålet. Der kan man sikkert svømme til og fra horestrøket.

30 juni, 2007 03:51  
Blogger fr.martinsen sa ...

Vi er i Barcelona, skal ut og ta en kikk på horestrøket og havet nå.

Men først frokost (bilde kommer)

30 juni, 2007 10:11  
Anonymous Anonym sa ...

Heftig! Da Zappa spilte i Barcelona i 1988, kjøpte han visstnok to prostituerte og loddet dem ut til mennene i crewet.

Han prøvde seg også på litt spansk. Hvis jeg drar til Barcelona noen gang, skal jeg fremføre denne talen til alle jeg møter:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8577785531124492406&q=zappa+barcelona&total=19&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

01 juli, 2007 14:58  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden