lørdag, juni 30, 2007

Barcelona, førsteinntrykk.

En liten verandastund før kveldskonserten med Laurie Anderson klokka 22.00. Her er noen inntrykk fra dagen.


Rett utenfor der vi bor ser det sånn ut. Det er nabohuset i den trange gata. Jeg ble stående et øyeblikk med hodet bakover og glane.
Det gir en sterk følelse av tilstedeværelse, jeg kan tenke meg det er sånt som folk hopper i fallskjerm for å få.

Dette bildet tok jeg fra trappegangen, for at monsteraen skulle syns fra sin beste vinkel. Folk har så mye grønnplanter i blomsterkassene sine her, anderledes enn hjemme.


Jeg likte den lange hengeplanten aller best.


Disse altså, coola folk. De satt og ventet på at mennene under skulle bli ferdige med sin ville tango.

Jeg likte såklart at mennene danset med hverandre, typisk meg.

Her er en snutt av at de danset.


Sånn ser brosteinen ut her, fin.

Jeg så havet i dag, ingen horer.

4 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Ååå, jeg skulle ønske jeg var der, jeg også. Ka-savn. Jeg elsker Barcelona.

30 juni, 2007 21:07  
Blogger Tonita sa ...

Tror det er greit med havet jeg. Glem greia med horene!

30 juni, 2007 23:38  
Blogger fr.martinsen sa ...

Horene lar seg muligens ikke knipse ut av prosjektet så lett.

Men du børge, fortell meg gjerne noe som kunne være interessant som jeg ikke uten videre kan lese meg til i turistboken?

Et område, en bar, et sted der homsene danser på morsomme måter?

01 juli, 2007 01:48  
Anonymous Anonym sa ...

Oh, veldig stilig dansevideo!

03 juli, 2007 18:50  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden