fredag, mars 16, 2007

Hør Bjørk på radio nå

I det jeg skrev dette ville jeg deg vel.
Jeg så at det var et direkteintervju med Bjørk og Meredith Monk på amerikansk radio. Det var lett å få hørt på,
bare å trykke på knappen.

Nå er det litt verre tror jeg, du kan gjøre det her.
Det viste seg å være et opptak fra 2005, sendt på nytt i dag altså, det ble annonsert på Bjørks side.

24. april kommer Joni Mitchell-coverplata, Bjørk synger på den. Men herregud da, det er umulig å legge inn riktig lenke. Du må klikke oppe til høyre på new releases osv.

My god, for en rotepost dette er.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Prøv denne:

http://www.nonesuch.com/Hi_Band/bio.cfm?Artist_Filename=mitchell_joni.gif

17 mars, 2007 00:21  
Blogger fr.martinsen sa ...

Det var egentlig ikke dit jeg ville, det er et annet sted som viser den nye coverplata.

MEN,
det var jo kjempefint, for da oppdaget jeg dette:

New Joni Mitchell songs are to be aired exclusively on BBC Radio 2, six months before her first LP in ten years is released.

Joni's "Shine" is the first album of new material in a decade, and also features her setting of Kipling's poem "If."

The world exclusive preview of the songs will take place over the next two weekends, as part of a two-part documentary based around an in-depth "conversation" between Mitchell and British singer-songwriter Amanda Ghost.

The radio series "Come In From The Cold: The Return Of Joni Mitchell" sees Mitchell explain the reasons behind her change of mind about recording music again. The series will be broadcast on BBC Radio 2 on March 20 and 27 at 8.30pm.

17 mars, 2007 11:54  
Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Gleder meg til tribute-plate og ny Joni-plate!
Jeg som hører så lite på radio, hvordan i all verden får jeg inn BBC 2?? Kan man høre det på nettet? Husker jeg fikk inn på radio one og radio lux på den gamle tranistor`n i tenårene, da...

17 mars, 2007 20:33  
Blogger fr.martinsen sa ...

Her, det går i alle fall an å høre det live.

Og hvordan blir det da, det blir tirsdag 19.30 norsk tid?

18 mars, 2007 19:52  
Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Blir det ikke 21.30 norsk tid da?? Takk for tipset! Jeg legger inn huskelapp-alarm på mobilen nå :-)

18 mars, 2007 21:43  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden