onsdag, februar 28, 2007

I verdens rikeste land

Vi bor i verdens rikeste land, vi koster utdannelse på hele gjengen, likevel går en god prosent av oss rundt som tullinger,
hva kommer det av?
Vi bor i et av verdens aller beste land, vi har det faen så godt,
og folk legger ikke merke til det en gang.
Vi syter og klager og tror maten er dyr og når Carl sier at vi har
3. dyrest bensin i Europa så sier journalisten bare åja.
Hva er galt med folk? Av og til blir jeg så samfunnsmismodig.
Det var bare det. Jeg tror jeg må gå og legge meg.

9 Kommentarer:

Blogger Prinsesse Lea sa ...

Velkommen i klubben!

28 februar, 2007 19:35  
Blogger radiohode sa ...

Verden vil bedras. "Folk-flest-klubben" klager over dårlige veier og dyr rullings. Har de glemt at vi har tv uten reklame, aviser levert på døra, billige plastposer på supern og ganske rent vann?

Jeg legger meg ned i sympati med deg, fr.

28 februar, 2007 21:15  
Blogger fr.martinsen sa ...

De har glemt det.

28 februar, 2007 21:53  
Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Det kan ofte virke som om "Folk flest-klubben" har mistet evnen til å tenke og reflektere.
Men det er heldigvis mange som ikke er med i den klubben også, da...

28 februar, 2007 22:09  
Anonymous Anonym sa ...

Og partiet Demokratene (altså ikke Vigrid) vil skremme muslimer med griselabber og grisehyl i Bergen... Og de (altså ikke Vigrid?) sitter i masse kommunestyrer her i landet, og taler også for folk flest de også, enda lett mer for folk flest enn det CarlI gjør ...
Hvor lenge må vi bli liggende? ;-)

01 mars, 2007 16:02  
Blogger fr.martinsen sa ...

Nei vi kan nok ikke legge oss permanent nedpå.

01 mars, 2007 16:44  
Anonymous Anonym sa ...

Nei, vi kan ikke sove. Men det er faen meg et ork å være våken også! Når det som for ti år siden var høyreekstremisme og nynazisme, nå er i ferd med å bli en del av plattformen til våre største politiske partier, fordi det ser ut til å være Det Folk Vil Ha... Norge for Nordmenn og Billig Bensin! Nei, virkeligheten er grovt overvurdert! Gi meg øl, gammeldansk og science fiction, anytime! ;-)

01 mars, 2007 21:49  
Blogger fr.martinsen sa ...

Og jeg vil danse.

02 mars, 2007 00:47  
Anonymous Anonym sa ...

"If I can´t dance, it´s not my revolution!"
Emma Goldman

02 mars, 2007 01:04  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden