torsdag, februar 22, 2007

Tom Waits-konsert på radio fredag

Opptaket er gjort i 2006 på en av konsertene han hadde i USA.
Det er på P1 klokka 22:05 du kan høre ham, NRK skriver bl.a:

- Sist han spilte i London (2004), ble konserten solgt ut på 30 minutter. Sikre kilder mener han kunne solgt 150.000 billetter til den konserten alene.

Det var der jeg var, kommer antakelig aldri til å slutte å nevne det.

Jeg må likevel si at jeg ble skuffet da jeg fant frem til artikkelen om konserten på nrk-sidene, for jeg trodde det var på tv det skulle være. Og jeg hadde gledet meg til å se ham også.

Men se på denne, og hør, sammenfatter alt

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe skikkelig overraskende, og ikke kommentere denne. Så derfor gjør jeg ikke det :-)

(man gleder seg!!! (det var ikke en kommentar, bare et utbrudd))

23 februar, 2007 11:17  
Blogger fr.martinsen sa ...

Men det er trivelig å se liv vet du.

23 februar, 2007 20:06  
Anonymous Anonym sa ...

Mange takk for tipset...Herregud som jeg gjerne skulle vært i den konsertsalen et sted i USA sist høsst! Så ufattelig fort en time kan gå unna i godt selskap !

Gubben var i storform den kvelden sist høst. Nesten fascinerende hvordan det sagverket av en stemme kan treffe de høyere tonene så sikkert og silkemykt som han iblant gjør. De som sier mannen ikke kan synge vet ikke hva de snakker om. Tenk om man kunne se han gjøre dette på en liten klubb i Oslo...John Dee, Mono....eller Rockefeller....faen jeg hadde stilt opp alene på Valle Hovin om det skulle være!

Nesten så jeg vurderer å betale lisensen min etter dette

Bare vurderer assa....

Nesten.....

24 februar, 2007 00:05  
Blogger fr.martinsen sa ...

Mono ja, du kan drømme du Baktusbror.

24 februar, 2007 10:56  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden