søndag, februar 19, 2006

Snowboard i Oslo i helga

RETTING:
Opps-i-deisi! Det er ikke denne helga, men neste rennet er.

Såvidt jeg kan se har det ikke vært skrevet noe særlig i avisene om at Arctic Challenge er i Oslo neste helg. Nå har jeg riktignok vært veldig på landet, men kanskje det er behov for no informasjon her.

Terje Håkonsens renn

Jeg vetta søren om det heter renn i den verdenen, men dere skjønner hva jeg mener. De flinkeste gutta skal fly høyt. Jeg har vært misunnelig på dem som har kunnet se på dette i Lofoten, med verdens beste kulisser tilgjengelig, men i år altså, en 10 meters quarterpipe i Midstubakken, oppe ved Holmenkollen.

Snowboard med solbærsirup

Snowboard er tøfft å se på syns jeg, og jeg tenker å kombinere det med norske vinteridylleffekter som kvikklunsj og appelsin, kakao med baileys, boller, toddy, pølser på termos, bål og reinskinn,
barn, familie, venner.

Det begynner 13.00 lørdag, T-bane 1 til Midtstuen.
Det koster 100 kroner for oss som er over 8 år.
Nrk viser rennet lørdag klokka 18.00

En skuffende side til Artic Challenge

Bildet er fra Tromsø kommune

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden