fredag, februar 17, 2006

Antony til Oslo igjen

Ble overrasket over å se Antony Hegarty i Lydverket i går, og enda mer overrasket over at han skal spille live i Først og Sist nå fredag.

Vi får komme

Lydverket har konkurranse, og den som kan svare "You are my sister" på spørsmålet om hva Antony sang sammen med Boy George, og sender svaret til lydverketkonkurranse@nrk.no kan vinne plass i salen (eller signert cd).

Antony and the Johnsons

Hos Lydverket kan du se programmet, det var en spesial fra New York, og det handlet mest om Rufus Wainwright og Antony.

Antony-artikkelen min fra før jul, med gode lenker syns jeg.

Ellers leste jeg nå at det er en foto-serie med Antony i siste nummer av bladet i-D, skal ut og sjekke.

Finner jeg noe fint oppdaterer jeg denne de nærmeste dagene, den som er interessert kan følge med her, så blir det ikke så mye pingemas.

Og jeg fant dette bildet som jeg scannet inn, det var fine fotografier, februarnummeret av i-D, gikk dessverre ikke å lenke til artikkelen.

Lotten så Først og Sist og koste seg med Antony

2 Kommentarer:

Blogger lotten sa ...

Oi, nå ble jeg helt flau siden jeg ikke hadde sett posten din fra fredag da jeg skrev min egen post.
I tillegg har jeg gått glipp av artikkelen din fra oktober. Nei og nei!

Ach, det er virkelig på tide jeg skjerper meg.
Løper tilbake til meg selv og oppdaterer med linker nå!

19 februar, 2006 19:01  
Blogger fr.martinsen sa ...

Rolig, rolig, det var ikke meningen å påføre flauhet, og jeg lenket jo frekt nok til meg selv i kommentarfeltet hos deg...

19 februar, 2006 19:37  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden