lørdag, mars 30, 2013

Akkurat nå 97

Jeg har dusjet og skal i middag og siden middagen er en lammestek og det er påske og huset vi skal spise i ligger i skogen bestemmer jeg at det ikke er upassende å komme i ullstilongs og devoldtrøye. Å gå i skisko når jeg ikke går på ski, har jeg allerede innført. Jeg kan også ta boblejakka på, den myke gode som er femten år og skilue og votter, ikke skinnhansker, det gjør ikke noe om jeg går på Oslo S slik for det ser bare ut som jeg skal på hyttetur.

Hvis vi er lure gjør vi revolusjon nå. Vi lar påsken gli over i en tilstand med bare behagelige antrekk. Sko som klemmer og mager som må holdes inn har vi på like sjelden som helsemyndighetene anbefaler søtt til barna.

1 Kommentarer:

Anonymous Hege sa ...

Tiltredes!

30 mars, 2013 18:32  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden