onsdag, juni 29, 2011

Søvnløs i Smögen

Klokka 05.32 på morgenen.
Mellom 4 og 6 er jeg ustødig på sovingen, våkner lett av en måke eller en ting i en veske som sier fra at den vil bli ladet.


Noe skal man pusle med til trøttheten byr på igjen,
dette er utsikten ut av vinduet fra rom nr. 3.
Det er mørkt ser jeg, klikk på bildet så blir det større og bedre å se på.


I går kveld gikk jeg over til Chrome.
I natt prøver jeg ny mal på bloggen, jeg vet sannelig ikke, jeg er konservativ. Men jeg liker at det er lett å dele poster til Facebook og Twitter, men det ser stygt ut.

Og nå når jeg først kikker inn i bloggerverktøyet ser jeg at jeg har flere lesere enn det gamle tellesystemet viste, det var oppmuntrende.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden