mandag, juni 27, 2011

Akkurat nå 83


Akkurat nå er jeg i Smögen, en liten ferietur, et par rolige dager, sove mens vinduet er åpent og jeg kan lukte havet, jeg lukter havet hele tiden.


Jeg kan vel alltids bruke penger. Jeg bruker penger. Men jeg kan også være lur. Jeg hadde med et minikjøkken i en boks, brødfjøl og brødkniv, pepperkvern, sitron, majones, te og vannkoker og litt til. I sted gikk jeg til fiskehandleren og kjøpte to røkte makrellbiter til 48 kroner og vips ble det billig og god lunsj.

Vi har rigget oss til med skjøteledning ut av vinduet og trippelstikk-kontakter og saueskinn til å sitte på og pc-er og kamera og galaxyer og ladere, og så vannkokeren: Utekontor.

2 Kommentarer:

Blogger ninanord sa ...

Utekontor på ferie frøken?

30 juni, 2011 23:48  
Blogger fr.martinsen sa ...

Å, det er allslags interessante ting å drive med på utekontor.

30 juni, 2011 23:54  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden