torsdag, februar 07, 2008

Jeg likte ikke filmen Lønsj

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Ikke jeg heller

07 februar, 2008 19:15  
Anonymous Anonym sa ...

Eller jeg.

Men det hadde jo vært litt interessant å vite hvorfor DU mislikte den?

08 februar, 2008 01:23  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg syns den glemte å fortelle meg aller først at jeg ikke skulle være i en helt realistisk verden.

Dermed satt jeg og irriterte meg over de valgene paret i bilen tok f.eks. Eller at båren faren til Ane Dahl Torp ble båret ut på. Eller at leiligheten var så gjennomført hvit.

Men jeg likte figurene til Ane dahl Torp og Axel Henie og syns begge de spilte dem imponerende godt.

Og slutten likte jeg ikke, når Ane Dahl Torp endelig går ut i vannet og legger på svøm.

Nå skjønner dere hvorfor jeg ikke anmelder film... Enn dere, hvorfor likte ikke dere den?

08 februar, 2008 08:06  
Anonymous Anonym sa ...

Jeg har jo anmeldt den selv, da. Du kan lese det her:

http://bharfot.wordpress.com/2008/01/31/norsk-zombielunch-sorhaug/

08 februar, 2008 13:27  
Blogger fr.martinsen sa ...

Se det. Du hadde mer å si enn meg. Men jeg likte Ane Dahl Torps rolle.

Jeg så en trailer på Sommerhuset og det så ikke ut til å være noen film for meg, jeg ser du likte den godt i anmeldelsen. Men altså, bare traileren.

08 februar, 2008 18:02  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden