torsdag, desember 13, 2007

Tom Waits spiller i januar

Det er jo så forfedelig sjelden Tom Waits har konserter, særlig i Europa, så det må nevnes hver gang han spiller noe sted mener jeg.

22. januar spiller han for fri rettshjelp i Los Angeles.

Harp Magazine skriver om firmaet som Tom Waits støtter,

Bet Tzedek Legal Services today is one of the nation`s most respected poverty law firms, with a stated mission of ensuring �equal justice for all. Each year the organization serves more than 10,000 elderly, indigent and disabled Los Angeles-area residents of all racial and religious backgrounds with critical legal needs, who otherwise would be without access to representation. Clients are represented by a dedicated staff of 62 and more than 600 active volunteers.

Billetter kan du få kjøpt her

Tom Waits hintet om turnè til Los Angeles Times,

- Somehow we return like the salmon to perform in important towns like Nimrod Minnesota, Square Butt, Peculiar, or Diagonal, Iowa.
We just may be coming to a theater near you.

Det er mulig vi ikke skal ta Tom Waits alvorlig om disse byene, Nimrod er en by med 75 mennesker i Diagonal bor det 312,
skjønt hvem vet.

Det er uansett ikke byer der denne laksen har pleid å vende tilbake til. Skjønt det går an å prøve noe nytt, sommerferie i Diagonal i år, kanskje det.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Square Butt høres ut som et fint sted å gå på Tom Waits-konsert. Et sted i hans ånd, kanskje?

Etter å ha hørt sangen med samme navn, av og med Kinky Friedman, trodde jeg at Rapid City, South Dakota var et sted litt sånn som dem han nevner her. Ble nesten skuffet da jeg fant ut at det faktisk var en småstor by..
Decorah, Iwoa skulle jeg også likt å besøke, for å se alle nordmennene der, de som er så mye mer norske enn noen nordmenn som bor i Norge. Ser det ut som. For å se det mytiske bildet av Norge som de fortsatt dyrker?

hmmm Tom Waits? Europa, tro?

14 desember, 2007 09:47  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg jakter stadig på den nyheten. Jeg tar mål av meg til å være først med den, he he.

14 desember, 2007 10:01  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden