tirsdag, desember 04, 2007

Akkurat nå 20

Det er et dagsverk å være syk, jeg får knapt gjort noe annet enn å hoste og tørke. Men hvem trenger en beskrivelse av hvordan det ser ut mellom kjøttfibrene mine i hodet, jeg kjenner ikke noe trykk heller til å få uttrykt noe presist om varm te og ull på hele kroppen. Ikke i dag.

Jeg nøyer meg med å fortelle at jeg en gang fikk et tilbud fra Se og Hør om jobb som vitseredaktør i bladet. Det lo jeg av.

Ellers er det noen ord jeg liker å si bare fordi lyden svinger så bra, Ann Demeulemeester, Galatasaray, Lokomotiv Moskva, Besiktas. Synd det er så liten anvendelse for disse.

Nå drikker jeg cola med sukker og har sukketter i krydder-teen. Fornuften kan ikke være min eneste følgesvenn i dag heller.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Får ønske deg god bedring,

04 desember, 2007 23:13  
Anonymous Anonym sa ...

God bedring!

05 desember, 2007 03:21  
Blogger fr.martinsen sa ...

Takk begge.
Har du tatt hjem slakt til jul da kubonde?

05 desember, 2007 09:35  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden