mandag, desember 31, 2007

Sånn

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Puh, stressende :-( Der får man virkelig følelsen av at tiden går. Men jeg hører rykter om at tiden egentlig kommer?

Godt nytt år fra Oda

31 desember, 2007 14:45  
Blogger fr.martinsen sa ...

Tiden kommer den, og står noen ganger stille. Godt nyttår du og.

31 desember, 2007 14:47  
Blogger arne sa ...

syns den var litt tøff, jeg, men jeg er kanskje litt sær.

Godt nytt år fra Arne

01 januar, 2008 22:08  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg syns den er pen.
Godt nytt år.

02 januar, 2008 00:04  
Anonymous Anonym sa ...

The Websense category "Malicious Web Sites" is filtered.
.. sa filteret her på jobb...

Men god nytt år i alle fall!

Ser fram til å lese dine ord og bilder i 2008 også. De snakker til meg, de ordene..

02 januar, 2008 11:14  
Anonymous Anonym sa ...

"Malicious" er et fint ord, forresten. Fin musikk i det. "Vicious" også... Av og til skal en bare lytte til ord, ikke forstå dem.

02 januar, 2008 13:12  
Blogger fr.martinsen sa ...

Takk for det, det er hyggelig å høre (det med snakkende ord. Det er meningen med ordene det der).

Det var jo synd at du ikke kunne se den hånda som skriver år, måned, dager, timer, minutter og sekunder kontinuerlig.

Godt nyttår med bokstaver i alle fall.

Det er mange ord som er fine. Det er lettere å legge merke til lyden i engelske ord syns jeg. Akkurat nå satt jeg og tenkte på demolition, det høres fint ut (jeg prøver å blogge om det).

02 januar, 2008 13:40  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden