søndag, desember 23, 2007

Bob Dylan/Patti Smith podcast

For et par dager siden trakk Rolling Stone frem en podcast-serie.

"For the last three months, Patti Smith has been hosting a little-known podcast chronicling Bob Dylan’s life story. In the Legacy Recordings series, the tenth episode of which was just posted."

Jeg har hørt på noen av dem.
Pussig å høre Patti Smith i amerikansk radiotradisjon.



Siden jeg har en aktiv interesse for hvordan folk lever livene sine og hva de tenker så likte jeg best det sønnen Jakob Dylan siteres på i episode 6, om hvor få tegn av offentlighet som kom inn i hjemmet. Du kunne ikke se noen tegn på om det hadde vært et godt eller dårlig år salgsmessig, ingen priser eller noe slikt ble med inn i det private, bare instrumenter og plater.

Sitatene kommer fra dette intervjuet i New York Times, en av få ganger der Jakob Dylan snakker om faren sin,

"I got to watch my heroes meet him and saw how they reacted, whether it was Joe Strummer or Tom Waits.
It was peculiar. I'm so stoked to meet Tom Waits, and he's so nervous to meet my dad.
It's a head spin."


Her kommer du rett inn til podcastene

2 Kommentarer:

Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Spennende, skal prøve å få hørt på dette i løpet av julen.
God jul til deg, Fr.Martinsen.

23 desember, 2007 16:45  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ja jeg skal høre på noen flere jeg også, det intervjuet i New York Times likte jeg, anbefaler det.

God jul til deg også, Skorpionkvinnen.

23 desember, 2007 18:50  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden