onsdag, november 28, 2007

Advent og Courtney Love

I dag har jeg lyst til å kaste opp på fornuften, jeg vil blø på de som ønsker seg bare fornuftige ting og som vet hva de skal gjøre med alt. Jeg kan godt grave et hull til deg.

Jeg tenkte jeg skulle vise deg bloggen til Courtney Love, hun skriver som en gris men hun skriver i alle fall.

a fairly well spelled blog ...thats such a reach for me...why ar emy emails pretty impeccable....and my blogs are a spelling disaster....
aND im so psyched to reAD the comments- smart and funny- look at that! i couldnt really give a shit about whatthe bloids and blogs and non legit media think of me in between albums, its a free for all freefall time-


Jeg kunne lagt inn de to sangene jeg liker, en annen dag.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden