tirsdag, november 21, 2006

Akkurat nå 5

Her har jeg gått rundt i verden som et vanlig menneske, kanskje til og med et menneske som slår ut armen og sier "du først" og så viser det seg at det dukker opp et konkurranseinstinkt så stort som et helvete.Tordenbloggen

Det var en overraskelse for meg, og jeg gikk til skamløse skritt som å be min mor om å stemme på meg.

Jeg kan puste ut for denne gang, jeg kom videre. Men det er mulig jeg gjenomgår samme forvandling i desember en gang når neste runde kommer.

I dag kom Tom Waits sin plate ut, jeg har ikke kjøpt den, men her er en anmeldelse i Dagbladet og et bilde fra gamle dager.

Akkurat nå? Klokka er 17:36, ferdigpizza Originale med pepperoni og Møvenpick vaniljeis og julete. Nå er det ut i verden med toget til Sandvika på Cullbergbaletten, det har jeg gledet meg til lenge.

1 Kommentarer:

Blogger Einar sa ...

Grattis med å ha gått videre, og det med solid margin! Som påpekt i kommentarfeltet på Tordenbloggen, er selve avstemmingsmekanismen rimelig lett å manipulere, så det er bare å sitte og trykke "Stem!" fra samme IP-adressen i ett kjør.

Dessuten: Når det er såpass få som deltar, teller hver stemme ganske mye, så det er bare å delta. Hver enkelts påvirkningskraft er i hvert fall større her enn i Stortingsvalg..

21 november, 2006 18:51  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden