onsdag, november 15, 2006

Facehunter i Oslo

Motebloggeren Facehunter har vært i Oslo noen dager,
i kveld 23.00 er han på TV2.

Poenget for foto-motebloggerne er å ta bilder av folk på gata for å fange opp trender mens de enda er bittesmå sædceller og ikke har rukket å befrukte egget engang. Facehunter er selv blitt plukket opp av moteverdenen som en som har teft for å se.

Les mer om ham hos Fashion Faux
Her er Facehunters sider

I dag er det Stockholmbilder øverst, og så kommer Oslobildene (fra Grünerløkke som han skriver, Karl Johan og Spasibar.)

3 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

eh, hva er det jeg har misforstått nå? Sarah Natasha Melbye, hvor er hun egentlig, det er ikke hun på TV2 nå...

15 november, 2006 23:11  
Anonymous Anonym sa ...

hei:) så du programmet? var det bra?

22 november, 2006 13:48  
Blogger fr.martinsen sa ...

nei men jeg rota meg jo helt bort! jeg så ikke det, jeg tok feil av kanal eller dag eller noe.

22 november, 2006 22:08  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden