søndag, juli 30, 2006

Hva skal vi bli?

Det het semesteroppgaven Sigve Kvamme skrev for ett år siden,
da han tok journalistutdanning i Bodø.

I kveld har Sigve Kvamme lagd en hel artikkel med reaksjoner på at to idrettsutøvere ikke ville posere sammen etter at de fikk kongepokalen. De to er kjærester og ikke har lyst til å gi Sigve Kvamme det oppslaget han har lyst på.

Selv uten kjærestebildet skriver han "De fleste gutter ville nok satt pris på å posere med Christina Vukicevic".

Fredag mente jeg at Thorstvedt-ungen og Mimir trenger meg til promo-babe, det trenger ikke Thorkildsen eller Vukicevic i alle fall.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

"De fleste gutter ville nok satt pris på å posere med Christina Vukicevic".

Ja, jeg la merke til den. Nå har jeg blitt mindre provoserbar når det gjelder mannemann-oppførsel, men den der ga til og med meg brekninger.

01 august, 2006 19:09  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ja jeg pleier også å overse den slags dumheter, men av og til glipper det for meg også.

Jeg tror det var fordi han lagde en så selvgod artikkel der han konfronterer andre ansvarlige med parets oppførsel uten å komme inn på den selvsagte årsaken.

Jeg tenkte men herregud da mann hun er bare 19, la dem nå være i fred da.

01 august, 2006 20:08  
Blogger fr.martinsen sa ...

Av nysgjerrighet bare, jeg ser at det kommer treff inn på denne sida akkurat nå, hvorfor det? Svar gjerne, her eller i eposten min fr.martinsen@gmail.com

09 desember, 2010 17:12  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden