fredag, juli 28, 2006

Fredags promo-babe,

det er nok meg.

"Charlotte Thorstvedt er lei av¨å bare være datteren til Erik Thorstvedt. Se bildene fra fra fotballoppveksten."

Du finner det i Dagbladet i morra, eller var det VG.

Charlotte Thorstvedt trenger ny promo-babe

Mimir har antakelig en babe, for jeg har lest om ham overalt. Enda så lite interessert jeg er så vet jeg at det rare navnet kommer fra Island og hvor han har sine vannhull og hvor mange gymjakker han har.

Mirmir han nok en babe som planlegger at jeg først skal føle meg nær og varm og kjent med Mimir og så skal jeg lure på hva han syns om politikk etterhvert, eller om han bare syns jeg skal lese masse bøker. Det blir vel det siste.

Mimir trenger en ny babe

Visst gjør han det.

I dag var jeg på Bislett på NM i fri-idrett. Der var det få folk gitt.

Hvis man tenker seg at snittet av utøverne har en mamma og en kjæreste omtrent, så syns jeg de er lite elsket når tilskuerantallet er mindre enn to ganger utøverne.

Og man kunne tenke seg at NM i friidrett har potensiale til ikke bare å trekke mamma og kjæresten men en og annen fremmed,
det var sol, det er gøy, Bislett er fint.

NM i friidrett trenger ikke bare en ny promo-babe, de trenger en.

Men hvem trenger å gå på Bislett

Man kan jo se på idrett overført på fjernsyn.
Men der er den jo så elitistisk.
Og det er den jo ikke i virkeligheten.

Etterpå forsøkte jeg å ta til meg et kultursnobbete måltid på den indiske restauranten like ved, det gikk dårlig, de slapp opp for ris på permanent basis og servicen var ikke mye å skryte av, uten at jeg begynte å lengte etter Grandiosa, dette skammens måltid av den grunn.

Alle skammer seg slett ikke over Grandiosaspisingen sin, massevis av folk reiser Grandiosafanen høyt og roper ut sin pizzahyllest.

Men oops, så innforstått av meg.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Jeg vet ikke hvordan den her dattera hans Erik ser ut en gang.

29 juli, 2006 00:05  
Blogger fr.martinsen sa ...

Lyst hår.

29 juli, 2006 00:17  
Anonymous Anonym sa ...

Har ikke alle "babes" det?

29 juli, 2006 00:19  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden