mandag, juni 19, 2006

Yoko Ono kommer

Jeg har ventet på en anledning til å poste en lenke til Astrup Fearnley-museet med Yoko Onos tekster.

I dag fikk jeg et påskudd, hun kommer til Øyafestivalen, skal spille rett før Beck og sannelig skal jeg ikke kose meg med den sære musikken hennes. Selv om jeg alltid har likt tekstene bedre enn det musikalske, bortsett fra I`m your angel da.

Her er lenken, klikk på instruksjoner

En av de tingene som er en sann fryd med å blogge er å plukke bilder til postene. Når vi tenker på personer så tenker vi på bilder vi har sett av dem før.

Men hvem trenger å se Lennon ligge rundt Ono enda en gang, selv om bildet i seg selv er fint?

2 Kommentarer:

Blogger VamPus sa ...

Jeg for min del ble plutselig glad for at jeg ikke skal dit..

20 juni, 2006 22:37  
Blogger fr.martinsen sa ...

Næsj, det er da gøy.

20 juni, 2006 22:42  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden