lørdag, januar 07, 2006

Nå drar jeg til Berlin

Jeg har store forventninger. Det er nemlig ikke så lett å forbause meg lengre, jeg tilhører den uforbausede generasjon og klasse, men denne uka ble jeg forbauset. En venninne fortalte meg at hun, som har bodd i Berlin, har sett offentlig puling ved 3 anledninger, på klubber. Og da snakker jeg ikke om mørkerom, eller på do, nei midt i klubben, med publikum rundt. Og jeg snakker ikke om seks-klubb, nei helt vanlig klubb uten tegn på noen slik aktivitet.

Jeg skriver seks på den måten fordi jeg innbiller meg at jeg slipper unna slit på bloggen. Skjønt, hvem vet hva personen tenkte på som brukte søkeordene "puling med mor og far" på Google og så valgte å gå inn på min husarbeidsartikkel, og bli der litt.

En annen sak Berlinvenninnen fortalte meg var at SM er så alminnelig at i leilighet-til leie-annonsene er det vanlig med gratis bolig mot å være slave, og utleier rykker inn annonnse med e-postadresse og mobilnummer. Jada, jeg ble forbauset igjen.

Den siste rapporten fra Berlin ble jeg ikke forbauset over, det er noe jeg ser fram til. I Berlin er visstnok andelen av folk med avslappede kropper større enn i Oslo. Kropper med fett og hår og sånt. Det er forresten på vei inn dere, vekk med de tettsittende klærne, viser det seg .
Vi har i år sett det på så vis att damkollektionerna varit mycket "løsare", inte åtsittande för att vara sexiga
sier trendanalytiker Mark Watson til Plaza Magazines januarnummer.

Jeg skal undersøke dette, og melde tilbake. Jeg har ungdomsherberge med trådløst nett. Muligens med unntak av det med de klubbene altså, jeg vet ikke helt. Men hvis jeg skulle gå på klubb og oppdage puling er det jo ikke sikkert jeg blir forbauset, for nå har jeg jo hørt om det allerede.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden