søndag, januar 08, 2006

Første rapport fra Berlin

Lørdag morgen dro jeg til Berlin, her er litt om forventningene mine

Foreløpig har jeg ikke sett noen SM-annonse, det eneste jeg så i den retningen i dag var en tjukk mann med en svær ring i nesen, på den måten som okser har det, at man kan ha en kjetting der.














Langt fra SM-virkeligheten er denne polstrede handlekurven utenfor grønnsaksbutikken. Har ikke sett en slik heller før...

Nysirkus i Berlin

Utgangspunktet for hele turen var et gjensyn med den kanadiske nysirkusgruppen Les 7 doigts de la main som vi så på festival i Stockholm for et par somre siden.

Det flotte med LOFT, i tillegg til at det artistiske er godt, er at det er så rikt, hun som gjør akrobatikk har samtidig på seg lommelykter slik at kroppen lyses, samtidig som en video av det som foregår vises på stort lerret samtidig som en dj spiller tøff musikk.

En side med flere fotografier fra LOFT

Her er en annen nysirkusforestilling jeg har skrevet om før

Tøffe reklameskilt

Dette er en veggreklame, den største jeg har sett. Men fotokunnskapene mine holdt ikke til å vise hvor svær den er, du kan forestille deg det ved å legge merke til bilen nederst på bildet og i tillegg vite at jeg fikk med meg 1/6 av reklamen.

Nå går vi ut i verden igjen, det kommer mer, om fine butikkvinduer og at jeg syns vi har funnet det beste stedet man kan bo hvis man ikke har så mye penger.

2 Kommentarer:

Blogger Bottom Buzzer sa ...

Hei! Fet blogg!

Jeg bodde forøvrig rett ved en slik gigantisk reklameplakat i Friedrichsstrasse i Mitte i sommer da jeg var i Berlin for å se The Cure. (nederst på siden)

Hvis du er i nabolaget der vil jeg anbefale et skikkelig freakeparadis, "Kunsthaus Tacheles" som ligger i krysset Friedrichsstrasse/Orianenburger Strasse. Billig rus og et mylder av alternativ kunst.

09 januar, 2006 00:54  
Blogger Softtag sa ...

Jeg tror jeg har møtt mitt motstykke. Jeg liker bloggen din. Den er snodig, og jeg liker snodige ting.

Softtag

09 januar, 2006 20:05  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden