lørdag, mars 31, 2012

Pinterest

Dette er en ny og raskt voksende måte å kommunisere på på internett. Kikk gjerne inn på min side og se. Den er omtalt som et sted kvinner gjerne viser frem ting vi syns er pene. Det er vel og bra, men jeg gjetter at Pinterest vil tas i bruk på flere måter enn det, alt ligger i hvilke kategorier man lager seg.

For egen del har jeg foreløpig funnet det som et godt sted å legge ut ett bilde med svært kort tekst for å samle noe på et sted, f.eks småting jeg har gjort i ferien.

Det kan være et passende sted å samle andre ting som, når jeg ser gamle filmer om igjen legger jeg merke til at akkurat det, akkurat den replikken har satt seg fast i språket mitt siden jeg så filmen for 15 år siden. Jeg har bare glemt hvor det kom fra. Så heretter, hver gang jeg kommer på en slik språkhistorikk kommer jeg til å lime den inn i Pinterest.

Og ja, la oss finne nye måter å bruke Pinterest på?

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden