lørdag, mars 31, 2012

Asbury Park, Bruce, oss

Han som jeg reiser med har et gammelt forhold til Bruce Springsteen. Vi prøvde å få billetter til en av New York-konsertene uten hell. Jeg har pønsket ut en plan B, en overraskelse. Han er på Arsenalkamp på en fotballpub nå klokka er 11 på formiddagen, jeg sitter på café på Barnes&Noble på Union Square og venter. Om litt møtes vi og han vet at vi skal til Penn Station, at vi skal ta en togtur og overnatte et annet sted en natt.

Vi skal til Asbury Park. Vi skal ut på eventyr, på Stone Pony i kveld og høre tributebandet Tramps Like Us.


Tramps will perform Bruce's first four albums -- Greetings From Asbury Park, The Wild, the Innocent & the E Street Shuffle, Born To Run and Darkness on the Edge of Town -- in their entirety live on the Pony stage! Doors are at 7, all ages admitted.


Det er et ståkonsertsted. Det blir antakelig fint, jeg er ikke sikker på at Tramps Like Us er gode, håper det.

Turnélista til Bruce Springsteen har et hull denne helga

Jeg skulle ønske Bruce stakk nedom, til det gamle Ashbury Park-konsertstedet der han har spilt mange ganger før, og tar et par låter i kveld. Det er min hemmelige plan. Er du med, Bruce?


Uansett skal vi gå og ta toget. Det er alltid fint å se ut fra tog på nye landskap. Vi skal gå litt rundt i den lille byen, på boardwalken, og vi skal bo i en film som ser sånn ut:

3 Kommentarer:

Anonymous Hege sa ...

Er det sant? Skal dere bo der?

01 april, 2012 19:49  
Blogger fr.martinsen sa ...

Vi gjorde det i natt! Venter på drosjen til til toget "hjem" til Manhatttan, bilder kommer.

01 april, 2012 21:14  
Anonymous Hjorthen sa ...

Det der skulle jeg gjerne vært med på!

01 april, 2012 21:32  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden