tirsdag, februar 28, 2012

Blogg: Å følge med på noen

Blogger er så mye, som all annen tekst

Men noen blogger er en tydelig person som man følger med på. Kanskje kommuniserer man gjensidig. Noen ganger blir man kjent face to face, ute i lufta kan man si.

Det har skjedd med meg

Men oftest er det bloggpersoner jeg bare leser gjennom en tid, noen i flere år, noen blir jeg lei av etterhvert, andre holder seg. Jeg kan ikke alltid si hvorfor jeg fester meg ved akkurat den bloggeren.

De siste månedene har jeg fulgt med på en kvinne som bor utenfor Stamsund og som har kreft. Jeg har ikke kreft. Hun tror på gud, jeg tror ikke på gud. Jeg har aldri møtt henne. Hun har vært sosialminister, ikke jeg. Hun har grusom reklame på siden sin, hvorfor i all verden.

Jeg følger med likevel

Kommer Guri seg på hurtigruta i dag når hun skal på kontroll i Tromsø? Legger den til? Det er sånt man kan komme til å bry seg om.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Eg husker denne dama fra ho var statsråd.
Fint innslag og ei tydeligheit om boforhold i deler av Nord-Norge.
Er glad for at vi bor 10 min. fra sykehuset.

mamma

28 februar, 2012 21:37  
Anonymous Anonym sa ...

Jeg følger med på deg! Og har stor glede av dine kloke, interessante og spennende tanker og kulturtips!

29 februar, 2012 08:50  
Blogger fr.martinsen sa ...

Takk for det!

02 mars, 2012 15:54  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden