lørdag, oktober 15, 2011

Gi meg fem minutter bare

Jeg lå i senga og fikk ikke sove for det skjedde så mye i Tripoli. Hvert annet minutt tikket det inn en kort nyhetsmelding direkte til meg fra en journalist som var i byen. Jeg måtte ikke vente til han satte seg ned og skrev dagens artikkel, nyhetsmeldinga kom rett til meg fra reporterens mobiltelefon. Akkurat som da Anders Giæver skrev en nyhetsmelding rett til meg fra sin mobiltelefon idet han løp ned trappene til VG-bygget 22. juli. Jeg satt på flybussen.

Dette er starten til spalta i Journalisten denne uka, resten av innlegget kan du lese her. Det er ment som ren informasjon til de journalistene som nøler med å ta i bruk Twitter på jobben. Men kan være nyttig for andre twitternølere også.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden