søndag, august 15, 2010

Formiddagssyssel

Jeg havna borti matprogrammet til svenske Mauro og Plura i dag og jeg er ikke noe Eldkvarnfan men jeg likte dette skittenferdige matprogrammet der Plura står i kjøkkenet med naken ølvom og det fins dårlige vitser og en dose ærlighet, til tross for at den kvinnelige gjesten, Sanna Lundell, mest snakker om sin mann og sin far. Hadde jeg kunnet klippe bort reklamen skulle jeg.

Her er programmet.
Her er TV8 sin side der du finner andre episoder.


Jeg drikker nesquikmelk og setter på episoden med Håkan Hellstrõm og fikk lyst til å handle inn råvarer og lage middag og ha gjester, men det skal jeg visst ikke. Neste ukes budsjett er brukt opp.

3 Kommentarer:

Anonymous Hege sa ...

Det er din skyld!

Her kom jeg hjem sånn utpå formiddagen etter fest i Holmestrand. Hadde et par timer før en barnebursdag og to-do-lista var lang som et vondt år. Skulle bare sjekke mailen først, skulle bare titte på et par blogger jeg har svikta den siste tida først - og vips så fant jeg det danskene kaller en overspiringshandling: Jeg så hele programmet!

Skitt au :-)

Torsk med eggesmør spiser vi, - men sei med ditto? Det må prøves.


I morgen er det jobb!

15 august, 2010 14:48  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg så tre episoder, den siste var med Mikael Nyquist. Og så tok jeg en lur.
I morgen er det jobb!

15 august, 2010 16:45  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg ser at det kom uheldig ut det jeg skrev om Sanna Lundell, det er ikke henne jeg kritiserer, det er programmet som stort sett bare spør henne om mann og far.

15 august, 2010 22:49  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden