søndag, august 01, 2010

Posisjonsbaserte tjenester8

I går var jeg i et spa-basseng. Først en tusenmeter, så boblebad og dampbadstu og hard foss mot skuldermusklene. Jeg satt flere runder i boblebad, helt til jeg lot meg skremme opp av et vesen med svære munnsår, men, i alle fall. Jeg jobbet med å få de harde vannstrålene rett mot de musklene som trengte det mest, skiftet posisjoner og fant steder på ankelen, underarmen, steder der det gjorde vondt, hold den der, få i gang blodsirkulasjonen.

Jeg fant opp en vannstrålemadrass med harde stråler, ikke kosebobler, som jeg kunne ligge på med lite vann slik at hodet bare stakk opp og et touchpanel der jeg kunne sette styrke på hver enkelt stråle, og skrå hver enkelt stråle, 4-5 rett inn under skulderbladet, en vifte mot skuldra, tett i tett nedover på hver side av ryggraden.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden