søndag, august 01, 2010

Posisjonsbaserte tjenester9

Sekken er pakket, whiskyen drukket. I morra drar vi til Saltfjellet for å gå rundt i dagesvis uten nett, uten mobil, uten alkohol, kamera, ferske grønnsaker, shampoo. Skal du ikke i det minste ha en øl første kvelden, jeg har alltid en øl den første kvelden, sa bror. Men nei, 500 gram ekstra å bære og bare én øl?

Wish me luck

Jeg skal spise tørka middagsmat i pose, rosiner og nøtter, salami fordi det er mye fett i (nytt perspektiv) jeg skal bli svett og skitten, men også bygge noen muskler, se på fjellet, være sammen med familien min.

Men skal du ikke ha bok med, hvordan skal det gå?

Jeg svarte at jeg til og med tenkte å la brillene bli i byen. Broren min vet at jeg ikke får sove uten å lese og sa at jeg bare kunne vente meg "Fjell og Vidde" (turfagblad) dit vi skal og så gikk han og hentet en pocketbok på ganske få gram som hvertfall han syns er morsom. Ok. Briller også da.

1 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Har spist kraftfrokost: Bacon, grapejuice, kaffe. Venter på oslotoget.

02 august, 2010 08:22  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden