mandag, juni 11, 2007

Jeg var på kurs

Jeg er overfladisk i sommervarmen, men det er kanskje dere også.
I morra blir det kjøligere, eller var det onsdag, da kommer jeg sikkert med en lang post om Patti Smith eller Sally Mann eller noen andre du ikke bryr deg om, masse tekst på svart bakgrunn,
jeg kan ikke tenke meg annet.



Jeg poster et selvopptatt bilde i mellomtiden: Kalle og meg på kurs.

I november hadde bare 1 % av oss i Norge hørt om facebook.

Jeg lærte meg nye ord også.

Det var en engelsk fyr som sa at han pleide å oversette usergenerated content med homemade.
Det funker det? Da kan vi si hjemmelaga på norsk.

Ellers er det jo gøy når man finner ut at noe man gjør har et navn,

facebooksofting

Eller for den saks skyld bloggsofting. Det heter det når jeg vaser rundt i bloggverdenen min mens jeg slapper av.

Og ellers er det interessant å høre hvordan folk snakker om at vi sitter i sofaen og har pc-en åpen mens vi ser på tv.

Det er ikke det som foregår hos meg. Jeg sitter ved et spisebord og netter mens jeg har tv på i bakgrunnen.

Så jeg både søker mer stimuli med nett og slapper av på nett.

Ok, hei på deg i varmen, jeg softer videre.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden