mandag, september 11, 2006

Rompa kommer

Hun kommer i Store Studio om to timer, og hjelpe meg, du verden, hva er det de skriver på siden sin,

- En kvinne som absolutt vet å sette seg selv i en sentral posisjon, er malerinnen Marianne Aulie. Hun er velkjent for sine fargerike klovneportretter, og for å være en uredd og utradisjonell stemme på den norske kunstscenen. Hun er snart aktuell med en ny utstilling og med en annonsekampanje som kommer til å vekke oppsikt.

En uredd stemme?

Utradisjonell?
Malerinne? Skriver vi 50-tallsversjonen av riksmål nå?
En annonsekampanje som kommer til å vekke oppsikt?

Vel Rompa var satt til å diskutere med Sune Norgren i Først og Sist på fredag om hva vi syns om Høstutstillingen, så den har allerede vakt oppsikt kan det virke som.

Akkurat det vakte litt oppsikt her hjemme hos meg i helga.

Jeg har likevel en liten sak å beklage

Forrige gang Marianne vrikka på stompen skrev jeg en liten tøysesak og tok i bruk navnet Morten Aulie, fordi jeg trengte det.

I sommer har jeg undret meg over hvor mange som kom inn på siden via google-søket "Morten Aulie". Jeg kommer øverst på google, sorry altså, de leter etter en håndverker på Etterstad.
Så for å gjøre bot Morten, her er telefonnummeret ditt.

2 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Men så kom ikke Marianne Aulie, og hun ble ikke nevnt i programmet heller.

12 september, 2006 08:06  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ha, jeg hadde ikke trodd at noen skulle kunne roe meg.

14 september, 2006 18:42  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden