mandag, september 11, 2006

Rompa kommer

Hun kommer i Store Studio om to timer, og hjelpe meg, du verden, hva er det de skriver på siden sin,

- En kvinne som absolutt vet å sette seg selv i en sentral posisjon, er malerinnen Marianne Aulie. Hun er velkjent for sine fargerike klovneportretter, og for å være en uredd og utradisjonell stemme på den norske kunstscenen. Hun er snart aktuell med en ny utstilling og med en annonsekampanje som kommer til å vekke oppsikt.

En uredd stemme?

Utradisjonell?
Malerinne? Skriver vi 50-tallsversjonen av riksmål nå?
En annonsekampanje som kommer til å vekke oppsikt?

Vel Rompa var satt til å diskutere med Sune Norgren i Først og Sist på fredag om hva vi syns om Høstutstillingen, så den har allerede vakt oppsikt kan det virke som.

Akkurat det vakte litt oppsikt her hjemme hos meg i helga.

Jeg har likevel en liten sak å beklage

Forrige gang Marianne vrikka på stompen skrev jeg en liten tøysesak og tok i bruk navnet Morten Aulie, fordi jeg trengte det.

I sommer har jeg undret meg over hvor mange som kom inn på siden via google-søket "Morten Aulie". Jeg kommer øverst på google, sorry altså, de leter etter en håndverker på Etterstad.
Så for å gjøre bot Morten, her er telefonnummeret ditt.

3 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Men så kom ikke Marianne Aulie, og hun ble ikke nevnt i programmet heller.

12 september, 2006 08:06  
Blogger Trond B sa ...

Nesten litt betryggende å tenke på at noen ting ikke forandrer seg, at noe er stabilt og uforanderlig i en verden der "all that is solid melts into air", at f.eks. alt kan selges ved hjelp av en naken damerumpe, at innhold blir fullstendig og totalt uviktig så lenge men har en pen rumpe å vise fram. DET er i alle fall stabilt. Men litt trist også...

14 september, 2006 15:34  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ha, jeg hadde ikke trodd at noen skulle kunne roe meg.

14 september, 2006 18:42  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

Linker til dette innlegget:

Opprett en link

<< Start