torsdag, september 07, 2006

Hvis jeg får bestemme

Så går alle de som kan på Gynt på Nationaltheatret i kveld.
To rappere, to stand-upere og en tryllekunstner viser sin pussige versjon av Peer Gynt.
Forestillinen passer godt for ungdom, eller sånne som syns teater er kjedelig, eller sånne som meg da.

Det er et forslag i alle fall. Jeg var der torsdag, det var veldig bra, og det er billetter igjen til 21.00 i kveld.



Det er Ibsenfestival på Nationaltheatret og da kommer det mange gode utenlandske oppsetninger hit, dette er Betty Nansen-teatret, som for de som er opptatt av Tom Waits er et teater som har hatt flere oppsetninger av ham.

Stykket spilles i et lager på baksiden av Nationaltheatret,
på den siden T-banen er.

Litt mer om stykket på Nationaltheatrets side

Betty Nansen i København



mulig jeg legger inn mer i denne posten når jeg kommer hjem etterpå, måtte forte meg litt her slik at det var mulig å dra dit for deg.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden