mandag, august 14, 2006

Rask beskjed til Cohen-fans

Sjekk lenka under, der har jeg beskrevet en Tribute-Leonard-Cohen-konsert som er i Dublin i oktober. Jeg var grinete fordi jeg oppdaget for seint at den fantes, så det var utsolgt da jeg prøvde å bestille.

Men nå i morres tok jeg en rutinerunde innom for å sjekke om det var kommet inn noen ekstra, og så oppdaget jeg at billetter til en ekstra dag er lagt ut! Så nå har jeg bestilt meg billetter, jobben går det bra?
For den som lyster, vær rask.

Cohen

4 Kommentarer:

Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Ååååå....så lyst jeg har!! Og fortsatt er det ok billetter igjen, jeg sjekket nettopp! Men det er på dagen da sønnen min fyller 18 år. Og høstferien også er den uken. Hadde jeg vært steinrik skulle jeg tatt med ungene på konsert i Dublin, det hadde jo vært flott bursdagsgave også. Men saldoen på mine bank-konti skriker NEI!!INGEN MULIGHET!!
Snufs og dobbeltsnufs...
Trøsten får være at jeg kan lese en flott post om konserten her i bloggen din i etterkant!??
Og tusen takk for tipset :-)

14 august, 2006 16:22  
Blogger fr.martinsen sa ...

Hm, ikke noe høstferie med venner, pappa, besteforeldre, 18-årsfest med venner på dagen og mamma på søndag, god mammarolle-modell som reiser på konserttur? Ikke?

Huffda.

Nei klart det kommer post.
Faktisk kommer det straks post med noe Cohen-nytt du kan kjøpe for kun 299 kroner. Sak kommer snart.

Jeg plages med at jeg ikke kommer inn på hovedsida mi, det har vært sånn et par timer, jeg skjønner ikke hva som skjer. Det blir bare hvitt når jeg oppdaterer, har prøvd alt, å google meg frem, blogline, andre blogspot-sider virker, noen som vet?

Jeg håper ikke siden min skal dø, jeg liker jo dette mer og mer,

hilsen bekymret fr.martinsen

14 august, 2006 19:35  
Blogger fr.martinsen sa ...

Nå virker det igjen!

14 august, 2006 19:59  
Blogger Skorpionkvinnen sa ...

Hei, jeg fikk også den der hvite siden i går ettermiddag da jeg skulle titte innom hos deg igjen...ble bekymret, men heldigvis er alt i orden nå igjen! :-)

15 august, 2006 09:49  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden