lørdag, august 12, 2006

Endelig noe om brystvorteblod

Jeg har regnet meg som den eneste i verden som har skrevet om brystvorteblod, i alle fall er det bare meg som kommer opp på google med dette ordet. I dag ser jeg heldigvis at Aftenposten har skrevet om løpemenns blod på vortene, hovedpoenget her:

"Blodet renner fra brystvortene fordi trøya hans har gnisset slik at de er blitt såre og blodige."

Dette er noe som skjer med langdistanseløpere, når de kommer opp mot 40-årsalderen. Kvinner har BH til å beskytte se mot gniss fra trøya, menn kan bruke plaster.

Klassisk kvinnekunnskap

Dvs. det skjer for mange at de har løpt i mange år, plutselig har de fått "en eldre hud" som ikke er så myk og fleksibel som den var før. Dette er noe kosmetikkindustrien lærer oss, men jeg skjønner at denne løperen ikke har fulgt med.

Eller kanskje han bare ikke bryr seg om de to små bekkene som renner ned fra hver sin brystvorte, under her bare en av dem.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Han kan jo bare slutte å løpe ;O)

12 august, 2006 17:02  
Blogger fr.martinsen sa ...

Men hvorfor skulle han det?

12 august, 2006 17:08  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden