søndag, desember 18, 2016

Film fra Kim Hiorthøy!

Jeg smetter innom for å tipse om denne, så kan vi kanskje glede oss sammen. Jeg ble så overrasket over at Kim Hiorthøy har lagd film, og traileren gjorde meg glad. Jeg har ikke sett noen intervjuer om dette, men jeg har slomset med avislesing i det siste, spilt Pokemon i stedet vel, hva ville medieforskerne sagt.


Filmen heter The Rules For Everything, og det er Storm på 10 år som tenker på reglene for tilværelsen.

Det gleder meg at Pavle Heidler er med, han kommer blant annet fra Sirkushøyskolen til Cirkör i Stockholm.

27. januar er premieren

3 Kommentarer:

Blogger L sa ...

Ja! Jeg gleder meg!

23 desember, 2016 10:06  
Blogger fr.martinsen sa ...

Så hyggelig. Et menneske. Et levende menneske på bloggen min. Jeg holder den i gang litt på trass. Jeg trenger den innimellom. Og jeg savner det gamle bloggmiljøet. Oh well.

27 desember, 2016 15:49  
Blogger Hjorthen sa ...

Og her var jeg også. Jeg gleder meg også til denne filmen.

01 januar, 2017 02:23  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden